סוער בליכוד; אקוניס נגד לוין: "מצער ומביך"

    אבי רבינא No Comments on סוער בליכוד; אקוניס נגד לוין: "מצער ומביך"

    אופיר אקוניס במתקפה על יריב לוין: "המלשינון הוא כלי מכוער ומיותר ומעולם לא היה חלק מדרך הליכוד"

    Minister of Regional Cooperation Ofir Akunis speaks during a Knesset plenary session at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on August 24, 2020. Photo by Oren Ben Hakoon/POOL *** POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN*** *** Local Caption *** ???? ????? ????? ????? ????? ?????? ?????? ????? צילום: Oren Ben Hakoon/POOL, Tomer Neuberg/Flash90
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה נוספת בליכוד: ח"כ אופיר אקוניס במתקפה על יו"ר הסיעה ומרכז האופוזיציה, יריב לוין על רקע פרסום שמו של אקוניס יחד עם ח"כים אחרים) כמי שנעדרו מהמליאה בהצבעה חשובה ובכך מנעו ניצחון לאופוזיציה. "המלשינון הוא כלי מכוער ומיותר ומעולם לא היה חלק מדרך הליכוד", תקף אקוניס.

    מוקדם יותר, כתב ח"כ יריב לוין כי "לפני מספר דקות התקיימה בכנסת הצבעה על הצעת חוק של ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית. הייתה לנו הזדמנות להנחיל לקואליציה מפלה נוספת. 51 ח"כים מהאופוזיציה הצביעו בעד החוק, ו-55 מהקואליציה התנגדו.

    הדבר נפל בגלל 6 חברי כנסת של הליכוד שלא הגיעו להצבעה, וכתוצאה מכך לא הנחלנו לקואליציה הפסד כואב נוסף. זה מרגיז במיוחד מכיוון שהשבוע היה צורך בגיוס להצבעות רק להיום. יום אחד בלבד". לוין חשף: "חברי הכנסת שלא הגיעו הם אופיר אקוניס, דוד ביטן, ניר ברקת, יואב גלנט, גילה גמליאל ואורלי לוי אבקסיס".

    כאמור, ח"כ אקוניס כעס על פרסום שמו בהקשר זה והגיב בתקיפות: "מצער ומביך שהודעות מנגון המלשינון הפכו לשגרה בסיעת הליכוד. ודאי כשאינן מדוייקות, משום שיצאו בזמן שכבר הייתי בבניין – וגם בהצבעה. המלשינון הוא כלי מכוער ומיותר ומעולם לא היה חלק מדרך הליכוד".

    כזכור, רק הבוקר החליט בית הדין של מפלגת הליכוד להדיח כ-1000 מתפקדים מקבוצת "הליכודניקים החדשים", והורה על בדיקה פרטנית ביחס ל-7000 אחרים. עם זאת, בית הדין קבע כי הקבוצה לא תוגדר כהתאגדות עוינת.

    בהחלטה, מתח בית הדין ביקורת על גלגולו של הנושא לפתחו ועל כך שלא התקיים דיון במוסדות המפלגה ביחס לקבוצה השנויה במחלוקת.

    אתמול פרסם יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו ביקורת חריפה וחריגה בפומביותה על "הליכודניקים החדשים" ועל פעילותו של ישראל כץ למענם: "הליכודניקים החדשים״ הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ״סוסים טרויאנים״ כדי לרסק את הליכוד מבפנים. אנשי ״הליכודניקים החדשים״, רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי ״הדגלים השחורים״, מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים", כתב נתניהו.

    "הם דורשים לתמוך בויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים. ״הליכודניקים החדשים״ שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ומהנהגת המדינה.

    "איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף. לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו. לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה.

    "ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך", האשים נתניהו.



    0 תגובות